Saturday, June 26, 2010

Testimoni Bersama RxLite



1 minggu turun 2 kg
2 minggu ukur lilit pinggang turun 2 inci

Nak tahu rahsia pemakanan saya?....senang saja jum sertai saya dengan RX Lite...

dulu saiz baju saya 56 saiz terkini (25/6/10) selepas mengamal selama 2 bulan saiz baju saya 48

tak perlu berlapar tp alahdulillah turun dengan selamat



Terapy Pelansingan RxLite Yang Lazat, Mudah & Berkesan.

Tak sia-sia saya melaburkan sedikit wang & berdiet selama 3-4 bulan ...turun sebanyak 13 kg dan kurangkan size dari XXL ke L atau size 20 ke size 14...memang teruja sangat...jeans pun dah boleh sarung yg slim cut...dah tak susah nak cari baju & jeans yg disukai...

Berbaloi-baloi....itulah yang dapat saya katakan tentang Rx-Lite...untuk mecapai berat badan yg ideal memerlukan sedikit kesabaran,pengorbanan & keazaman yg kuat...RxLite memang benar-benar membantu saya mendisiplinkan diri & dapat mengawal kalori pemakanan.
Diet pun tidak membebankan, saya masih dapat menikmati makanan kegemaran saya dan berat badan saya masih juga turun...Kandungan RxLite membantu membakar lemak secara semulajadi dan membentuk otot supaya tidak menggeleber...Walaupun penurunan berat tak banyak tapi RxLite membentuk & mencantikkan struktur badan semasa berdiet....

Kepada sesapa yg nak cuba RxLite....Apa yg perlu hanya ikut cara diet yg disyorkan dan InsyaAllah akan dapat mencapai berat badan ideal yg diidamkan...

*sumber dr testimoni sharniza (our team)

No comments:

Post a Comment